«محمد حنیف اتمر» مشاور سابق امنیت ملی افغانستان شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت. اتمر در حساب توئیتری خود نوشت: بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده شادروان، دولت و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز نموده و از ایزد […]

«محمد حنیف اتمر» مشاور سابق امنیت ملی افغانستان شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

اتمر در حساب توئیتری خود نوشت: بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده شادروان، دولت و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز نموده و از ایزد متعال برای ایشان بهشت برین استدعا می‌کنم.

وی افزود: در دوره خدمتم به‌عنوان مشاور امنیت ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان، همکاری‌های دو دولت در جهت بهبود امنیت و تقویت روند صلح با حمایت جدی شهید سردار سلیمانی گسترش یافت که از آن قدردانی به‌عمل می‌آورم.

مشاور سابق امنیت ملی افغانستان اظهار داشت: مناسبات حسنه میان دو ملت باهم برادر برای صلح و ثبات در افغانستان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مردم ما در کنار آرزومندی برای گسترش این مناسبات، خواستار همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای صلح و بازسازی افغانستان و دور نگهداشتن کشور از تشنجات و مشکلات منطقه‌ای و بین المللی می‌باشند.