به اطلاع عموم علاقمندان سفر به ایران رسانیده میشود که امکان ثبت نام و دریافت روادید جهانگردی در سرکنسولگری ایران در شهر هرات ازساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۴ عقرب با رعایت موارد زیر فراهم می باشد. ۱- ثبت نام تنها از طریق سامانه E VISA به آدرس EVISA.MFA.IR/FA انجام خواهد پذیرفت. ۲- تا اطلاع […]

به اطلاع عموم علاقمندان سفر به ایران رسانیده میشود که امکان ثبت نام و دریافت روادید جهانگردی در سرکنسولگری ایران در شهر هرات ازساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۴ عقرب با رعایت موارد زیر فراهم می باشد.
۱- ثبت نام تنها از طریق سامانه E VISA به آدرس EVISA.MFA.IR/FA انجام خواهد پذیرفت.
۲- تا اطلاع ثانوی سامانه نوبت دهی بصورت هفتگی و در ساعت ۸ صبح هر شنبه بازگشایی و ثبت نام اولیه متناسب با سهمیه تعیین شده برای ۷ روز اتی انجام خواهد پذیرفت.
زمان مراجعه به نمایندگی تاریخ تعیین شده در برگه ثبت نام خواهد بود.(اولین مرحله ثبت نام استثنا” ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۴ ابان آغاز خواهد شد )
۳-متقاضیان از ساعت ۸ تا یازده و سی دقیقه تاریخ تعیین شده به نمایندگی ایران به آدرس هرات _ خیابان خواجه علی موفق _ بالاتر از چهار راه آمریت مراجعه نمایند. قابل یاد آوری است که هنگام مراجعه به نمایندگی، در دست داشتن برگه ثبت نام ، کارت واکسن کرونا (حسب مورد یک دز و دو دز که از تاریخ تزریق آن دو هفته سپری شده باشد) و همچنین برگه بیمه نامه مسافرتی معتبر برای طی نمودن مراحل نهایی الزامی می باشد.
۴- انجام تست کرونا در مرکز ایران کلینیک با اعتبار مدت زمان ۹۶ ساعته از شرایط ضروری، برای ورود به خاک ایران است.
۵ – ثبت نام برای دریافت روادید جهانگردی ج ا ا هیچگونه حقی برای ورود به کشور قلمداد نگردیده و صدور نهایی روادید تابع قوانین ایران و بعد از تایید کارشناسان این نمایندگی صورت خواهد پذیرفت.
۶- رعایت نظم و انضباط در هنگام ورود و طی مراحل دریافت روادید به ویژه مراجعه در ساعت و تاریخ مشخص شده سرعت و کیفیت خدمات دهی این نمایندگی به شهروندان عزیز افغانستان را ارتقا خواهد داد.
۷- به منظور توسعه نظم و انضباط صدور ویزاهای تجاری ،یکبار ورود،درمانی ،دانشجویی و… همه روزه در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲ الی چهار و نیم عصر (به غیر از پنج شنبه ) انجام می شود