جامعه روحانیت امامیه هرات در واکنش به حملات تروریستی کرمان تاکید کرد قتل و عام مردم بی‌دفاع عمل شنیع جنایتکارانی است که با حمایت کشورهای حامی تروریسم و دشمنان اسلام، دست به چنین فجایع هولناکی می‌زنند. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ  وقوع حمله تروریستی در شهر کرمان که […]

 جامعه روحانیت امامیه هرات در واکنش به حملات تروریستی کرمان تاکید کرد قتل و عام مردم بی‌دفاع عمل شنیع جنایتکارانی است که با حمایت کشورهای حامی تروریسم و دشمنان اسلام، دست به چنین فجایع هولناکی می‌زنند.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

وقوع حمله تروریستی در شهر کرمان که موجب شهادت و جراحت جمعی از زائران مرقد مطهر شهید والامقام سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گردید؛ قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

قتل عام مردم بی دفاع عمل شنیع جنایتکارانی است که با حمایت کشورهای حامی تروریسم و دشمنان اسلام، دست به چنین فجایع هولناکی می‌زنند.

جامعه روحانیت امامیه هرات و عموم مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن این اقدام کوردلانه، مراتب تسلیت و تعزیت خود را محضر امام عصر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این حادثه خونین اعلام و برای شهدای عزیز، علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می دارند.