تیم ملی کریکت افغانستان در دومین دور بازی‌اش در رقابت‌های جام آسیا، مقابل تیم بنگلادش نیز برنده میدان شد. این دومین پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در رقابت‌های جام آسیا است و این تیم قبل از این نیز توانسته بود تیم قدرتمند سریلانکا را شکست دهد. در بازی روز گذشته که تا نیمه‌های شب ادامه […]

تیم ملی کریکت افغانستان در دومین دور بازی‌اش در رقابت‌های جام آسیا، مقابل تیم بنگلادش نیز برنده میدان شد.

این دومین پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در رقابت‌های جام آسیا است و این تیم قبل از این نیز توانسته بود تیم قدرتمند سریلانکا را شکست دهد.

در بازی روز گذشته که تا نیمه‌های شب ادامه داشت کریکت بازان افغانستان موفق شدند تا تیم بنگلادش را با تفاوت ۱۳۶ دوش مغلوب کنند.

در این رقابت افغانستان آغازگر بازی بود و در ۵۰ اور با از دست دادن ۸ بازیکن توانست که ۲۵۵ امتیاز بدست آورد و برای بنگلادش ۲۵۶ دوش را هدف تعیین کرد. بنگلادش با از دست دادن همه بازیکنانش، فقط توانست ۱۱۹ امتیاز بدست بیارود و نتوانست که به هدف ۲۵۶ دست یابد.

تیم افغانستان در ابتدا بازی را به خوبی آغاز نکرد و در ۲۸ دوش دو بازیکن خود را از دست داد ولی بعدا شهزاد محمدی با گرفتن ۳۷ امتیاز و حشمت الله شهیدی با کسب ۵۸ امتیاز توانست که به بازی افغانستان ثبات لازم را برگرداند.

بعد از آن راشد خان و گلبدین نایب دو بازیکن افغانستان توانستند که ۹۵ امتیاز بگیرند که راشد خان با پرتاب ۳۲ توپ ۵۷ دوش را برای افغانستان گرفت و وضعیت را در تیم افغانستان تغییر داد.

افغانستان، امروز نیز در نخستین دیدار مرحله دوم جام آسیا ساعت ۴عصر به وقت امارات متحده عربی در ورزشگاه شیخ زاهد در شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی پاکستان خواهد رفت.