اسماعیلی رئیس انجمن دوستی ایران و افغانستان گفت: تجلیل از مقام شهدا تکریم شرف انسانی و تجلیل از آرمان‎های انقلاب اسلامی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و امام راحل است. رئیس انجمن دوستی ایران و افغانستان که برای نشست مقدماتی کنگره بین المللی شهدای دیپلمات کشورمان به بوشهر سفر نموده بود در جمع […]

اسماعیلی رئیس انجمن دوستی ایران و افغانستان گفت: تجلیل از مقام شهدا تکریم شرف انسانی و تجلیل از آرمان‎های انقلاب اسلامی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و امام راحل است.

رئیس انجمن دوستی ایران و افغانستان که برای نشست مقدماتی کنگره بین المللی شهدای دیپلمات کشورمان به بوشهر سفر نموده بود در جمع استاندار و مدیران فرهنگی استان بوشهر با تاکید بر برنامه ریزی هر چه بیشتر به مناسبت کنگره های بین المللی شهدای دیپلمات این فرصت را برای تبیین و نشر اندیشه های بلند انقلاب اسلامی مغتنم دانسته و از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی تجلیل نمود.

اسماعیلی ادامه داد: برگزاری کنگره شهید گنجی فرصت مناسبی برای استان بوشهر است و اکنون که قرار است این کنگره در سطح بین‎المللی برگزار شود به نظر می‎رسد استان می‎تواند استفاده مطلوبی از این فرصت پیش‎آمده داشته باشد.

در این نشست که در محل استانداری بوشهر برگزار شد استاندار  و مقامات فرهنگی این استان درباره چگونگی برگزاری مراسم کنگره شهدای دیپلمات بویژه شهید گنجی نظرات خود را ارائه نمودند.