شورای اخوت اسلامی ولایت «بلخ» افغانستان با صدور بیانیه‌ای از سومین سالگرد شهادت سردار رشید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی تجلیل نمود. متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «مِنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا».(احزاب: ۲۳) سومین سالیاد […]

شورای اخوت اسلامی ولایت «بلخ» افغانستان با صدور بیانیه‌ای از سومین سالگرد شهادت سردار رشید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی تجلیل نمود. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا».(احزاب: ۲۳)

سومین سالیاد شهادت مرد اسطوره‌ای و خار چشم ارهابیون، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده با اقتدار جهاد دفاعی گرامی باد.

شهید حاج قاسم سلیمانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع و در حمایت از مردمان تحت ستم، راست قامت ایستاد و هیولای دولت اسلامی عراق و شام، «داعش» را به زباله‌دان تاریخ سپرد و منطقه و جهان را از ظلمت و تاریکی این بلیهاستکبار و شیطان بزرگ و همپیمانانش نجات داد و به طرح شومِ معامله قرن و تشکیل دولت خیالی نیل تا فرات رژیم اسرائیل خط بطلان کشیده و وظیفه الهی خود را به وجه احسن انجام داد و او مجاهد مخلص بی‌توقع و مرد میدان‌های سخت و دشوار جهاد و مقاومت بود؛ خدایش بپذیرید.

شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی، ایثار، فداکاری و مقاومت بی‌بدیل این عزیز و یاران آسمانی‌اش، سالروز شهادت ایشان را به رهبری، دولت، مردم سربلند ایران و خانواده‌های شهدا عرض تبریک و تسلیت دارد.

امیدواریم همان طور که خون شهدای راه آزادی دو ملت ایران و افغانستان به زمین ریخت، عزت و شرف دو ملت مستدام و در کنار هم پاینده باشد.

والسلام علیکم؛ شورای اسلامی ولایت بلخ

۱۲/۱۰/۱۴۰۱