باسمه تعالی برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری منتخب ملت ایران با سلام با سپاس و تبریک به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری مدظله العالی که سلسله جنبان اصلی انتخابات ریاست جمهوری بودند. حضور میلیونی و گسترده ملت ایران در انتخابات سرنوشت ساز ۲۴ […]

باسمه تعالی

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری منتخب ملت ایران

با سلام

با سپاس و تبریک به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری مدظله العالی که سلسله جنبان اصلی انتخابات ریاست جمهوری بودند. حضور میلیونی و گسترده ملت ایران در انتخابات سرنوشت ساز ۲۴ خرداد که موجب یاس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران شد، یکبار دیگر نشان داد ملت غیور و شریف ایران به سرنوشت و آینده خود در چارچوب منویات جمهوری اسلامی ایران پایبند و وفادارند. شایسته است حسن انتخاب این ملت بزرگ در برگزیدن حضرتعالی را به فال نیک گرفته و پیروزی تان را در رقابت های انتخاباتی تبریک عرض کرده، و برای شما در انجام وظایف و رسالت خطیری که به عهده دارید از خداوند منان بهترین ها را آرزو می نمائم.

انجمن دوستی ایران و افغانستان باور دارد با توجه به تجربیات و سوابق  ارزشمندی که در مسئولیت های گذشته تان داشته اید پرداختن به مسائل کشور افغانستان و همچنین مهاجرین و اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از پیش مورد توجه و گشایش قرار خواهد گرفت. این انجمن آمادگی خود را برای ارائه نظرات مشورتی پیرامون این حوزه اعلام می نماید.

در پایان سلامتی و موفقیتتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدرضا اسماعیلی

رئیس انجمن دوستی ایران و افغانستان