«سید مسعود هدایتی»، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد در پی زلزله‌های اخیر در افغانستان تاکنون ۴۱ دستگاه تریلر و کامیون خراسان رضوی به محل وقوع زلزله در افغانستان انتقال داده شده است. وی افزود: مجموع این کمک‌های جمع‌آوری‌شده و انتقال‌داده‌شده به افغانستان حدود ۸۰۰ تُن است. هدایتی ادامه داد: از […]

«سید مسعود هدایتی»، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد در پی زلزله‌های اخیر در افغانستان تاکنون ۴۱ دستگاه تریلر و کامیون خراسان رضوی به محل وقوع زلزله در افغانستان انتقال داده شده است.

وی افزود: مجموع این کمک‌های جمع‌آوری‌شده و انتقال‌داده‌شده به افغانستان حدود ۸۰۰ تُن است.

هدایتی ادامه داد: از زمان وقوع زلزله در هرات تاکنون در مجموع ۶۰ نفر از امدادگران در قالب ۲۴ تیم حرفه‌ای امداد و نجات به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند و ۲۱ خودروی امداد و نجات و ۱۳ دستگاه تجهیزات تخصصی آواربرداری نیز همراه این گروه‌های امدادی از استان خراسان رضوی به هرات فرستاده شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اضافه کرد: اسکان ۵۰۰ خانوار از زلزله‌زدگان در چادر و توزیع مواد غذایی، پتو، موکت، لوازم گرمایشی، لوازم آشپزی و محصولات بهداشتی از جمله اقدامات انجام‌شده توسط امدادگران اعزامی به افغانستان بود.