معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با اشاره به حضور ۲ هزار کودک با مادر ایرانی و پدر افغانستانی در استان کرمان، گفت: تعیین تکلیف اسناد هویتی این کودکان باید مورد توجه جدی قرار گیرد. 🔻حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در آیین اختتامیه کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر […]

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با اشاره به حضور ۲ هزار کودک با مادر ایرانی و پدر افغانستانی در استان کرمان، گفت: تعیین تکلیف اسناد هویتی این کودکان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

🔻حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در آیین اختتامیه کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده در کرمان افزود: ۷۹ مصوبه در مورد حقوق کودک و ۳۳۰ مصوبه در مورد اتباع و مهاجرین در ۲ جلد کتاب جمع آوری شده وجود دارد.
🔻وی ادامه داد: کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده باید به رعایت بیشتر حقوق این قشر بیانجامد زیرا اطفال و نوجوانان سنگ بنای جامعه هستند که باید به آن توجهی خاص و ویژه کرد و باید به وضعیت جسمانی، روحی، ذهنی، اخلاق، تغذیه و تربیت اطفال و نوجوانان توجه ویژه ای شود.