🔻به مناسبت هجدهم دسامبر، #روزجهانیمهاجران، همایش «بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری مهاجران در توسعه روابط با همسایگان» در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این همایش که با حضور مقاماتی از دولت و بخش خصوصی، اتاق‌های مشترک، صاحبنظران و پژوهشگران در حوزه مهاجرت برگزار شد، مشکلات و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی پیش روی مهاجران در […]

🔻به مناسبت هجدهم دسامبر، #روزجهانیمهاجران، همایش «بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری مهاجران در توسعه روابط با همسایگان» در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این همایش که با حضور مقاماتی از دولت و بخش خصوصی، اتاق‌های مشترک، صاحبنظران و پژوهشگران در حوزه مهاجرت برگزار شد، مشکلات و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی پیش روی مهاجران در ایران به عنوان نیروی کار و سرمایه‌گذار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش که تنی چند از مهاجران از کشورهای همسایه نیز حضور داشتند، در دو پانل تخصصی به چالش‌های پیش روی فعالیت اقتصادی مهاجران در ایران پرداخته و راه‌هایی برای رفع این موانع مطرح شد. اتاق بازرگانی تهران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌چنین تلاش برای بهبود محیط کسب‌وکار کشور مطالب مطرح شده در این همایش را پیگیری می‌کند.