مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: بیشترین آمار حضور اتباع غیرمجاز در کشور در وهله اول مربوط به تهران است و بعد از آن شهر‌های قم و مشهد قرار دارند. محمدتقی هاشمی در گفت‌گو با خبرنگار ما و با اعلام این خبر، افزود: درحقیقت مشهد جایگاه سوم تخصیص اتباع غیرمجاز کشور را […]

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: بیشترین آمار حضور اتباع غیرمجاز در کشور در وهله اول مربوط به تهران است و بعد از آن شهر‌های قم و مشهد قرار دارند.

محمدتقی هاشمی در گفت‌گو با خبرنگار ما و با اعلام این خبر، افزود: درحقیقت مشهد جایگاه سوم تخصیص اتباع غیرمجاز کشور را دارد.
وی تأکید کرد: نحوه شناسایی اتباع غیرمجاز بدین‌گونه است که نیروی انتظامی باید این افراد را شناسایی و به اداره‌کل اتباع معرفی کند. در مرحله بعد و پس از شناسایی این افراد، ما به بازگرداندن آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان‌رضوی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد از اتباع استان دربرابر کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۹۳ هزارو ۲۲ نفر از اتباع دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

هاشمی بیان کرد: تعداد اتباعی که دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند، حدود ۱۲۱ هزارو ۸۴۳ نفر ثبت شده است.