به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «سیدمحمدهادی هادی» رئیس بنیاد فرهنگی، تبلیغی پیامبر اعظم(ص) و رهبر حزب حرکت اسلامی ملت افغانستان، با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت آیت الله «محمدعلی تسخیری» را تسلیت گفت: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون ارتحال ملکوتی فقیه مجاهد و عالم به زمان حضرت آیت‌الله […]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «سیدمحمدهادی هادی» رئیس بنیاد فرهنگی، تبلیغی پیامبر اعظم(ص) و رهبر حزب حرکت اسلامی ملت افغانستان، با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت آیت الله «محمدعلی تسخیری» را تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال ملکوتی فقیه مجاهد و عالم به زمان حضرت آیت‌الله تسخیری باعث رنج و اندوه فراوان اینجانب گردید.

طرح، تصمیم و دستور فقیه فرزانه، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در راستای مبارزه با جهل، نفاق و عصبیت؛ کمر بزرگ شخصیت علمی، آگاه به زمان و تقریبی را بست.

معظم‌له دیوار هزار ساله‌ی نفاق را با تصمیم فولادین و اراده‌ی قوی و منطق بران شکست؛ و هنوز فریاد اخوت، محبت و تقریب ایشان در سراسر جهان اسلام طنین انداز است و درد و درک او از مفاهیم دینی باعث عزت، اقتدار و عظمت مسلمین گردیده است.

خداوند او را با انبیاء گرامی و امام راحل محشور فرماید. عروج ملکوتی این فقیه مجاهد و عالم عامل را محضر شریف و مبارک حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، بیت شریف و همه دلسوختگان جهان اسلام تسلیت می‌گویم.

سیدمحمدهادی هادی

رئیس بنیاد فرهنگی، تبلیغی پیامبر اعظم(ص) و رهبر حزب حرکت اسلامی ملت افغانستان