مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حمله تروریستی مدرسه دخترانه کابل و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه در یزد برگزار شد. به دنبال شهادت بیش از ۸۰ دانش‌آموز دختر مدرسه سیدالشهدای کابل در حمله تروریستی و کشتار بی‌رحمانه بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه، مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم این حملات وحشیانه در […]

مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حمله تروریستی مدرسه دخترانه کابل و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه در یزد برگزار شد.

به دنبال شهادت بیش از ۸۰ دانش‌آموز دختر مدرسه سیدالشهدای کابل در حمله تروریستی و کشتار بی‌رحمانه بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه، مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم این حملات وحشیانه در صحن امامزاده سید نصرالله(ع) یزد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تجمعی مردمی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان یزد و اقشار مختلف مهاجران و اتباع خارجی مقیم استان اعم از شیعه و سنی برگزار شد، علمای شیعه و سنی به ایراد سخن پرداختند و با اشاره به آیات و روایات متعدد از قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص)، ضمن دعوت عموم مسلمانان به وحدت و همدلی، ظلم ظالمان و جنایات تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی را محکوم کردند. در پایان این مراسم نیز بیانیه‌ای توسط یکی مولویان اهل تسنن استان قرائت شد.

البته در هفته‌های اخیر در رابطه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر و همچنین رخداد اخیر افغانستان، یزد میزبان تجمعات متعددی از اقشار مختلف مردم و روحانیون بوده، به طوری که چند تجمع مردمی در تکیه تاریخی امیرچقماق و چند تجمع دیگر نیز که بیشتر مخاطبان آن دانش‌آموزان بودند، در مسجد جامع تاریخی یزد برگزار شد.

همدردی مردم صلح‌طلب یزد با فجایع رخ داده اخیر، نشان از اهمیت این موضوع برای مردم یزد دارد.