«اسحق صاحب‌زاده»، معاون مالی و اداری وزارت بهداشت افغانستان و هیئت همراهش در سفر به ولایت بامیان از بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام خمینی(ره) و بیمارستان ۳۰ تختخوابی انتانی بازدید کردند. دفتر مطبوعاتی والی بامیان در اطلاعیه‌ای نوشت: صاحب‌زاده در ابتدا از روند عرضه خدمات درمانی برای بیماران در بیمارستان «انتانی» در مرکز ولایت بامیان دیدن […]

 «اسحق صاحب‌زاده»، معاون مالی و اداری وزارت بهداشت افغانستان و هیئت همراهش در سفر به ولایت بامیان از بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام خمینی(ره) و بیمارستان ۳۰ تختخوابی انتانی بازدید کردند.

دفتر مطبوعاتی والی بامیان در اطلاعیه‌ای نوشت: صاحب‌زاده در ابتدا از روند عرضه خدمات درمانی برای بیماران در بیمارستان «انتانی» در مرکز ولایت بامیان دیدن کرد و بر لزوم بهبود کیفیت خدمات تأکید کرد.

اطلاعیه می‌افزاید: در بازدید هیئت وزارت بهداشت افغانستان از بیمارستان امام خمینی، «حسین توکلی»، مسئول پروژه احداث و سرپرست این بیمارستان اعلام کرد با تلاش‌های گروه مهندسان اکنون کار ساخت بیمارستان تکمیل شده است.

وی افزود: ما در حال جابجایی تجهیزات پزشکی و آماده‌سازی بخش‌های مختلف این بیمارستان برای ارائه خدمات پزشکی هستیم.

توکلی تأکید کرد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام خمینی در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات پزشکی پیشرفته برای مردم بامیان و ولایات همجوار خواهد بود.

گفتنی است که بیمارستان تخصصی ۱۲۰ تختخوابی امام خمینی در ولایت بامیان در بخش‌های عمل و پیوند قلب، کلیه، گوارشی، بینایی، داخلی عمومی، اطفال، زایمان و مراقبت‌های ویژه فعالیت خواهد کرد.