«سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با «قلندر عباد» وزیر بهداشت طالبان درباره ارتقای سطح خدمات درمانی در افغانستان دیدار و گفتگو کرد. سفارت ایران در کابل در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت در خصوص ارتقای سطح خدمات درمانی و همکاری‌های مشترک میان دو کشور در زمینه‌های بهداشتی و پزشکی گفتگو […]

«سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با «قلندر عباد» وزیر بهداشت طالبان درباره ارتقای سطح خدمات درمانی در افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

سفارت ایران در کابل در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت در خصوص ارتقای سطح خدمات درمانی و همکاری‌های مشترک میان دو کشور در زمینه‌های بهداشتی و پزشکی گفتگو و مذاکره به عمل آمد.

قلندر عباد وزیر بهداشت حکومت طالبان پیش از این نیز در دیدار با معاون سفارت ایران خواسته بود تا ایران در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی همکاری کند.

در این دیدار نیز درباره پیشرفت کار مرکز درمان سرطان در افشار کابل، بیمارستان در حال تکمیل ایران در بامیان و ایجاد بیمارستان برای درمان بیماران دیابتی در ننگرهار همچنین ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی و همکاری مشترک میان دو کشور گفتگو شده بود.